SUPPORT

KLANTENSERVICE

Waar kunnen wij u mee van dienst zijn? Om het u zo makkelijk mogelijk te maken hebben wij hieronder een overzicht gemaakt met de meest gestelde vragen zodat u wellicht gemakkelijk zelf het antwoord kunt vinden op uw vraag. Indien dit niet lukt dan mag u natuurlijk altijd contact met ons zoeken.

Algemeen
Microsoft
Hosting
Veiligheid
  • Hulp op afstand

    De techniek staat voor niets… Natuurlijk helpen wij u graag. Of het nu een grote of kleine klus is. Ik hoor u denken”…moet je dan zover rijden voor een ‘kleine’ configuratie handeling? Dat zal wel veel kosten”. Dat klopt ook en daar houden wij ook niet van. Dus hebben wij daar iets op gevonden. Hulp op afstand middels het softwarepakket Teamviewer. Door dit programma te installeren kunt u onze collega, middels een ID en wachtwoord, tijdelijk toegang geven tot uw computer zodat wij vanuit kantoor een wijziging op uw computer kunnen doorvoeren.  Wat moet je doen: 1 Download hier: Teamviewer 2 Installeer het programma 3 Bel je contactpersoon bij Site IT en je wordt telefonisch verder geholpen. Zo makkelijk kan dat gaan!

  • Online werken met Office365

    Anno 2023 kan niemand meer zonder Outlook, Word en Excel. Microsoft heeft daar goed aan gewerkt maar qua dienstverlening is het niet altijd zoals wij onze klanten willen behandelen. Daarom helpen wij u graag met dit vraagstuk.  Office365 is een pakket waarbij u de producten als Outlook, Word en Excel kunt installeren op 5 systemen. Daarbij heeft u recht op een e-mailadres waarbij u een opslag in de cloud krijgt voor minimaal 5000 MB.  Exchange is een losse e-mailbox waarmee u veilig uw e-mail en agenda in de cloud hebt met een grootte van 50.000 MB. Mocht u het wachtwoord niet meer weten of een extra account willen toevoegen?  Laat het ons weten via ons contactformulier. Wij nemen dan z.s.m. telefonisch contact met u  op.

  • Antivirus oplossing

    Zorg voor een veilig systeem om op te werken Maakt u gebruik of wilt u gebruik maken van onze antivirus oplossing? Dit werkt alsvolgt. 1) Wij maken het bedrijfsprofiel aan bij ons in het portaal en koppelen hier een gebruiker aan; 2) Deze gebruiker krijgt op het opgegeven e-mailadres een mailtje binnen om het account te activeren; Zodra dit mailtje is binnen gekomen dient u contact op te nemen met onze support medewerker die voor u de software installeert. Let dus op dat u dit mailtje niet verwijdert. Mocht u twijfelen aan mailtjes of ze goed of slecht zijn dan mag u natuurlijk altijd contact met ons zoeken!